{{maskInnerText}}
|
מבוטח יקר,
פג תוקף השימוש ביישום.
אנא לחץ על כפתור "אישור" לפתיחת תהליך חדש להגשת התביעה.
בהמשך לפנייתך בנושא תביעת הרכב בחברתנו, נבקש להביא לתשומת ליבך, כי באפשרותך לבחור את אחד מן המסלולים השונים לתיקון רכבך כדלקמן:
א. תיקון הרכב במוסך הסדר של הראל- באפשרותך לבחור באחד ממוסכי ההסדר שעובדים עם הראל לצורך ביצוע התיקון הנדרש לרכב. הנך יכול לבחור באחד מעשרות מוסכי ההסדר הפזורים ברחבי הארץ באתר החברה: www.harel-group.co.il
בעת בחירה במסלול זה, ככל שהנזק מכוסה בהתאם לתנאי הפוליסה, הראל תשלם ישירות את עלות התיקון למוסך, בניכוי השתתפות עצמית.
ב. תיקון הרכב במוסך שאינו בהסדר- באפשרותך לפנות למוסך שאינו בהסדר עם חברתנו ולפעול, באחת משתי הדרכים הבאות:
1. להמציא להראל, טרם אישור תיקון הרכב, את דוח הצעת התיקון של השמאי על מנת שהראל תספק למוסך, באמצעות ספקיה השונים, חלקי חילוף – בעניין זה ולמען הנוחות יהיה נכון כי תפנה את המוסך ליצור קשר עם הראל על מנת שתספק לו ישירות את החלפים הנדרשים לתיקון (כמובן, הנך יכול ליצור קשר ישירות עם הראל) במספר טלפון עבור לקוחות הראל 03-9294000,
ועבור לקוחות שירביט מבית הראל 076-8843380
2. לתקן את הרכב, שלא כאמור בסעיף 1 לעיל, אולם, במקרה כזה, הראל תקזז מחשבונית התיקון, כפי שתתקבל אצלה, כ- 20% מעלות החלפים בתביעה (המכוסה בהתאם לתנאי הפוליסה). קיזוז כאמור מהווה את הפער שבין מחיר תיקון במוסך שבהסדר לכזה שאינו בהסדר.
ככל שבחרת באפשרות זו, נבהיר כי חברתנו תשלם את עלות החלפים בהתאם לעלות החלפים אשר חברתנו משלמת לספקיה או זכאית להנחה בגינם במוסכי ההסדר שלה (להלן: "עלויות הסדר").
נדגיש כי חברתנו לא תשא בעלות החלפים מעבר למחיר הכולל אותו היא משלמת לספקיה כאמור לעיל.
יובהר כי בהתאם לסעיף 61(א) לחוק חוזה הביטוח, התשמ"א-1981, חלה על המבוטח החובה להקטין את הנזק. כמו כן, בהתאם לתנאי הפוליסה, לחברתנו עומדת הזכות לקבוע על פי שיקול דעתה את דרך הפיצוי. בחירת המוסך תעשה על ידך וזכותך לבחור בכל מוסך שהוא.
תודה, מחלקת תביעות רכב
{{texts.textHelperToScroll}}
{{validationErrorMsg}}